KURSUS KATALOG
Velkommen til vores kursuskatalog
Tandklinikker oplever en konstant udvikling i en dynamisk branche, hvor medarbejdere søger muligheder for personlig og faglig vækst, udfordringer og større medansvar. Det er vigtigere end nogensinde før, at klinikkens personale er kompetent og dygtigt.
Vores mission er at uddanne og rådgive klinikteams inden for deres respektive fagområder, så de er rustet til at møde hverdagens udfordringer med selvtillid.
Mens der findes adskillige rådgivningsmuligheder fra andre brancher, er det sjældent, at de præcist imødekommer de unikke behov, som tandklinikker har. Med mere end 35 års erfaring i branchen, samarbejde med over 200 klinikker, samt dialog med mere end 600 medarbejdere og 22 års klinisk erfaring, besidder vi en dyb indsigt og specialiseret viden om de udfordringer, der er på klinikkerne.
Vores motto, "Vi skaber trivsel," afspejler vores dedikation til at formidle vores ekspertise gennem kurser, workshops, coaching og ledelsesrådgivning.
Med andre ord repræsenterer vores kurser for 2024 en innovativ tilgang, der er i trit med tiden og skræddersyet til nutidens udfordringer. Vi stræber efter at tilbyde indhold, der er direkte relevant for klinikkens dagligdag og formidlet på en måde, der gør læringen spændende og engagerende for vores kursusdeltagere.
Udforsk vores kursusudbud og se registreringsoplysninger på de følgende sider.
Vi ønsker dig god fornøjelse med læsningen!
Kurserne er for dig der:
- Ønsker et motiveret team
- Oplever at konflikter fylder i hverdagen
- Mangler et stabilt flow
- Ønsker at være en stærk og inspirende leder
- Mangler ledelsesværktøjer
- Ønsker bedre balance
Kursus Katalog (klik på billedet og læs mere)
De fleste klinikker kender fordelene ved at alle på klinikken har et godt arbejdsflow. I 2024 har vi valgt at sætte fokus på hvordan man genvinder flowet på alle dele af klinikken.
"Dit mål som tandlæge er, at patienterne er bedre stillet når de går end når de kommer
-
Vores mål er at din klinik er bedre stillet når vi slutter end når vi starter."
Dental Management
Vi skaber trivsel
Individuelt tilpasset rådgivning
For os er det vigtigt, at din klinik er i centrum. Så når vi arbejder på din klinik, er det vigtigt, at vi løser de problemstillinger som i står med. Derfor følger vi altid denne fremgangsmåde:
1. del
Vi er altid grundige med at forstå problemstillingen. Derfor starter vi med en dybdegående samtale med dig som klinikejer, evt team. Det kan også være at vi anbefaler en trivselsmedarbejdertest.
2. del
Analyse - Vi sammenholder alle informationerne efter vores grundige samtaler. Vi klarlægger problemstillingerne som drøftes med klinikejer.
3. del
Løsningen af problemstilligen - Vi kommer med en anbefaling ud fra vores mange års erfaring samt best practice. Derefter aftaltes det hvordan vi løser problemstillingen gennem workshops, undervisning eller 1:1 coaching.
Vi samarbejder med klinikker over hele landet
Hvordan kommer vi I mål?
Med vores mange års erfaring fra klinikbranchen få du en rådgivning som både er relevant og håndterbar. For at løse din problemstilling, bruger vi både vores mange års erfaring samtidig med at vi sammenholder det med best practice som vi har fra over 100 klinikker. Derfor får du en rådgivning som både er gennemtestet, men som også har vist sig at have hjulpet andre klinikker i lignende situationer.
This is where you can write a bit more. Think of this as your "elevator pitch" or "sales letter". As always, make it clear and tie it back to your customer's success.
“Efter at Camilla fra Dental Management besøgte vores klinik for at dele deres værdifulde redskaber og indsigt i den intelligente aftalebog, har det virkelig gjort en positiv forskel for vores teamarbejde og evne til at holde vores bøger fyldte.
Det har været en øjenåbner for os alle, idet vi nu ser det som en fælles opgave at sikre, at vores aftalebog er velbooket.
Vi har fået de nødvendige redskaber til at være opmærksomme på vigtige detaljer, når patienterne booker deres tider, og de mange små tips og tricks har vist sig at være uvurderlige i vores travle hverdag.
Nu arbejder vi alle mod et fælles mål om at optimere patientrejsen og have fyldte bøger. Dette har ikke kun forbedret vores effektivitet, men har også tilføjet en sjov dimension til vores arbejdsdag igen. Vi er dybt taknemmelige for den indsigt og støtte, som Camilla og har bidraget med, og vi ser frem til at implementere yderligere læring i vores klinik.”
Jannie Kornum
KA, Tandlægerne Hørsholm
“Det har 100% hjulpet med at få den gode stemning tilbage. Camilla har klart de kompetencer, der skal til for at vende bøtten til det positive. Alle burde have en Camilla i sit liv, og hvis ikke det kan lade sig gøre så i det mindste et forløb hos hende. Hun har gjort en kæmpe forskel både for mig personligt, men også for klinikken.”
John Doe
Sanela Gogotic
Effektiv kommunikation - de 6 byggesten !
Skriv dig på vores nyhedsbrev og få vores e-folder om effektiv kommunikation. Simpel princip som kan bruges både interne i kommunikationen og i kommunikationen med patienterne.