PATIENTTILFREDSHED

Med en skræddersyet patienttilfredshedsanalyse kan du sikrer dig at patienterne får den samme høje service på hele klinikken

Fordelene ved Patienttilfredshedsanalyser 

Som klinikejer er det afgørende at sikre, at dine patienter ikke kun modtager fremragende tandpleje, men også oplever en enestående service. Mens vi har fuld tillid til personalets engagement, forstår vi også, at god service kan variere fra person til person.

Ved at gennemføre regelmæssige patienttilfredshedsanalyser undgår du, at servicen er op til den enkelte medarbejders fortolkning af god service. I stedet kan du basere klinikkens service på patienternes oplevelser samt din vision som klinikejer. Dette sikrer, at servicen understøtter den klinik, som du ønsker at skabe, og at patienterne altid modtager den oplevelse, de fortjener.

Kortfattet Oversigt

  • Forbedret Patientoplevelse: Direkte feedback guider os til at levere en endnu bedre service.

  • Styrket Loyalitet: Patienter føler sig værdsat og hørt, hvilket styrker loyaliteten til vores klinik.

  • Effektiv Markedsføring: Positive oplevelser fører til positiv mund-til-mund anbefaling.

  • Differentiering og Konkurrencefordel: Vi skiller os ud ved at fokusere på kvalitet og tilpasning af service.

  • Data-drevet Beslutningstagning: Analyserne hjælper os med at træffe velinformerede beslutninger til forbedring af klinikken.

Ved at prioritere patienttilfredshedsanalyser investerer du i din kliniks fremtidige succes og bekræfter dine forpligtelse til at levere en serviceoplevelse i verdensklasse.


  • Dental Management

    “Positiv feedback/dejlige patientkommentarer - glæder ledelsen og ansatte.
    Gode Googleanmeldelser
    Indirekte markedføring - patenterne bliver opmærksomme på at man kan anbefale klinikken til andre.
    Vi har bedre mulighed for intervention hvis en patient scorer lavt.”

    Klinikchef, Tandlægerne Vesterbro

  • Dental Management

    “Det giver os indblik i hvad kunder vurderer os på, og ikke bare hvad vi selv regner med vægter højt.
    Besøg som ikke har levet op til forventningerne bliver der nu tager hånd om og bliver brugt som et læringsværktøj.
    Gået fra en googlescore på 3,7 til 4,8 på ca 1/2 år.
    Mulighed for udtræk på behandlerniveau.
    Nemt og overskueligt system og metode. ”

    HR - ogg kvalitetsansvarlig, Tandlægerne Fyrvej