STÅ STÆRKT SOM LEDER

Velkommen til ”Stå stærkt som leder" – Kurset, der realiserer dig og dine medarbejdernes fulde potentiale.

Er din kliniks hverdag ind imellem præget at tidspres, stress, afbud, tom stol og manglende overblik? Er din egen hverdag som klinikejer præget af for meget arbejde og for lidt fritid, så er det måske på tide at tænke nyt og anderledes i forhold den daglige ledelse. Vores forløb kan være nøglen til bedre teamwork, mere arbejdsglæde og en sundere drift af klinikken

Hvad kan du forvente:

🚀 Boost af inspiration:  Bliv klogere på dig selv som leder i samapillet med dine medarbejdere. Få indsigt i best practices fra andre klinikker og få ny energi til at tackle hverdagens ledelsesmæssige udfordringer mere effektivt. 

💡 Effektiv ledelse: Vores 12-ugers ledelsesforløb er ikke bare et kursus, det er en ny måde at lede klinikken på. Lær mere om dig selv som leder, opdag potentialet i dine medarbejdere og se hvordan samspillet kan gå op i en højere enhed til gavn for både patienter, medarbejderne og i sidste ende driften.

📈 Resultater, Ikke Kun Ord: Fra grundige analyser til skarpe samtaler – vi leverer resultater. Oplev hvordan du bliver en bedre leder og formår at sætte energien i teamet fri, så I sammen opnår de ønskede resultater.

Er du klar til at blive en bedre leder og engagere teamet? Tøv ikke! Kontakt os nu for at tilmelde dig "Bliv en dygtig leder" – Kurset, der løfter din ledelse til et helt andet niveau!

EKSEMPEL PÅ HVORDAN FORLØBET KAN SAMMENSÆTTES: 


3 dages workshop

  • Etablering af fælles målsætning og vision for klinikken
  • Udarbejdelse af plan for klinikkens udvikling
  • Involvering og motivering af alle medarbejderne

3 implementeringsdage 


Mens klinikken er i drift, indgår vi i dagen og hjælper med at coache dig og medarbejderne
1 til 1 samt implementere de planlagte aktiviteter med hele teamet.

3 timers individuel ledelsessparring

Til alle klinikejere (Typisk en eftermiddag eller aften)

cooperation

Ofte stillede spørgsmål:

Kan alle blive dygtige ledere?

Ja det vil vi faktisk sige at de kan. Det er naturligvis ikke alle klinikejere, der har lige stor interesse i ledelse, men alle kan tillære sig de nødvendige håndværksmæssige discipliner.

Det handler om at organisere, aktivere og engagere medarbejderne i selv at tage aktiv del i den daglige ledelse og afvikling af opgaverne

Er alle ledelsesmæssige udfordringer løst på 12 uger?

Ikke altid. Forløbet kører oftest på 12 uger, men en gang i mellem skal der mere til. 

Hvad hvis der stadig er ledelsesmæssige udfordringer efter forløbet?

Vores garantiordning indebærer, at vi hjælper indtil konflikten er løst.

Vi har prøvet andre metoder - hvorfor skulle denne virke?

Denne model virker fordi vi udelukkende arbejder med tandklinikker. Vi arbejder ikke kun med adfærd, men også med vanemønstre og identitet.

BLIV EN STÆRK LEDER - FUNDAMENTET TIL EN KLINIK I VÆKST

STÆRK LEDELSE

Nøglen til en stærk ledelse er klare mål, tydelig kommunikation, medinddragelse af hele teamet, præcis arbejdsfordeling og indbyrdes respekt. 

TYDELIG KOMMUNIKATION 

Hvordan lærer vi at kommunikere effektiv med hinanden, så vi undgår frustration, misforståelse og konflikter

MEDINDDRAGELSE AF HELE TEAMET

Udvikling af samspillet mellem leder og team er altafgørende for klinikken succes. 

  • Dental Management

    “Niels kompetencer favner bredt, dette blandet med hans, efterhånden mangeårige, erfaring i den danske tandlæge branche gør ham til en stærk sparringspartner.

    Vi har oplevet en lyttende, analyserende og coachende tilgang i alle de opgaver hvor Niels har været involveret. Niels formår at trække på sin store videndatabase komme med eksempler fra lignende situationer, naturligvis under fuld diskretion, og få os til selv at tænke nye løsninger - dermed bliver ideerne mere vores egne og nemmere at tage ejerskab om.

    I vores samarbejde med Niels har vi aldrig oplevet: “I skal bare gøre sådan...”

    Vi har bl.a. brugt Niels til opgaver i relation til MUS-samtaler, HR-mæssig konfliktløsning, rekruttering af nyt personale, strukturering af klinikombygning og flytning, bevidsthed om og etablering af klinikkultur efter kliniksammenlægning, stress håndtering, udviklingssamtaler med ledere og ejere, udvikling af system til registrering af nogle statistik målepunkter og mere til.

    Personligt har jeg aldrig haft en samtale med Niels uden at have fået udbytte af den, Niels får derfor mine varmeste anbefalinger.””

    klinikejer, Oris Tandlægen Kolding

  • Dental Management

    “This is a fantastic recommendation!”

    CEO, John Doe Corp

  • Dental Management

    “This is a fantastic recommendation!”

    CEO, John Doe Corp